« terug naar vorige pagina

Tip, klacht of compliment

Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts.

In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Wanneer u toch ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wij proberen het dan samen met u op te lossen. U kunt het beste de klacht eerst bespreken met de medewerker waar u een ontevreden ervaring mee hebt. Indien nodig kunt u daarna met dokter Middelveld en/of Mw Verdoes (praktijkmanager) een aanvullend gesprek krijgen.  Voor onze klachtenregeling klikt u hier.

 

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE)

Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris die samen met u naar een oplossing zoekt. De klachtenfunctionaris probeert te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door een mail te sturen naar info@skge.nl of bellen naar 088- 0229100. Voor meer informatie over SKGE, klikt u hier.

 

Geschilleninstantie Huisartsenzorg

Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op www.skge.nl.

 

Heeft u een tip of compliment?

Met uw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger plan tillen. Complimenten geven ons extra energie om onze praktijk nog beter te maken. Geef uw tip of compliment door aan uw huisarts of aan de assistente. U kunt ook een mail sturen naar info@huisartsdetriangel.nl.